Nieuwe Stoomoven activatie van Miele op Lowlands 2018
Opfrissen en doorstomen!
Onze partner, het van oorsprong Duitse wasmachinemerk Miele zorgde voor twee belevenissen extra op Lowlands. Miele promootte dit jaar namelijk niet alleen zijn wasmachines met de bekroonde gigantische Powerwash, ook hun keuken- als huishoudapparatuur kreeg ruime aandacht met de enorme Miele stoomoven. Deze twee merkactivaties vulden elkaar goed aan:
‘We gaan dit jaar niet alleen de buitenkant, maar ook de binnenkant van festivalbezoekers verzorgen', verklaarde Patricia Slootjes, directeur marketing bij Miele.
Snel, lekker en gezond eten doe je met behulp van de Miele stoomoven. Dat was de boodschap bij de levensgrote stoomoven op het terrein. De gerechten die ter plaatse werden bereid vonden gretig aftrek op het festival. Op het menu stonden onder meer pokebowls en dumplings.
De bekroonde PowerWash-activatie van het merk kon natuurlijk niet ontbreken dit jaar! Vlakbij de camping wasten dit jaar nog meer bezoekers zichzelf al dansend in de schuimparty. Omdat Miele vooral de behoeften van de bezoekers centraal wilden stellen communiceerden zij nog duidelijker de mogelijkheid voor het laten wassen van kleding, De organisatie wil met de beide activaties merkvoorkeur bij een jongere doelgroep creëren.