MOJO en Heineken verlengen partnership voor 7 jaar
Vandaag hebben MOJO en Heineken op Lowlands hun samenwerking met maar liefst zeven jaar verlengd. Een opmerkelijk lange verlenging, gezien deze partnerships doorgaans met drie jaar worden voortgezet. Dat de samenwerking voor een langere periode wordt aangegaan, toont het vertrouwen en goede verstandhouding tussen de twee partijen. Festivalgangers op onder andere Lowlands, Pinkpop, NN North Sea Jazz en Down the Rabbit Hole proosten nog tot 2032 met een Heineken biertje in de hand.
MOJO en Heineken werken al sinds 2015 samen om consumenten te voorzien van onvergetelijke evenementenervaringen.
"We zijn verheugd om ons partnership met MOJO te verlengen voor de komende zeven jaar, deze langdurige samenwerking stelt ons in staat om nog beter in te spelen op de behoeften van MOJO en haar schitterende festivals, evenementen en concerten en samen te werken aan het creëren van unieke en onvergetelijke momenten. Het vertrouwen dat wij in elkaar hebben opgebouwd, vormt de basis voor deze beslissing.''
"We zijn als MOJO heel blij dat we de samenwerking met Heineken voortzetten. Door de al lang lopende samenwerking kennen we elkaar goed en opereren we als een team. We vullen elkaar goed aan maar weten elkaar ook scherp te houden zodat we op het hoogste niveau blijven presteren. We zien er dan ook naar uit de komende 7 jaar weer de meest fantastische evenementen met Heineken neer te gaan zetten.”
“We zijn ontzettend trots op onze samenwerking met Heineken en heel blij met deze verlenging. Heineken is al jarenlang een van de belangrijkste partners voor ons. Niet alleen op commercieel gebied, maar ook zeker aan de operationele kant. De kennis en ervaring, maar ook het enthousiasme van Heineken op het gebied van evenementen is voor ons ontzettend waardevol. We zien ernaar uit om ons partnership de komende jaren verder te verstevigen.”
Als organisator van onder andere Pinkpop, Down The Rabbit Hole, NN North Sea Jazz en Lowlands is MOJO een van de grootste festivalorganisaties van Nederland. Daarnaast organiseert MOJO meerdere outdoor concerten. Door deze verlenging kunnen beide partijen hun gezamenlijke inspanningen voortzetten en verder uitbreiden, met een focus op duurzaamheid, innovatie en het bieden van de ultieme festivalervaring. De komende zeven jaar belooft een periode te worden van spannende ontwikkelingen en nog intensievere samenwerking, met als doel het bieden van topkwaliteit en innovatie aan muziekliefhebbers en festivalgangers.