24 mrt. 2025

MOJO Brand Partnerships in de prijzen bij LEPA!

20240816 1548 Lowlands IKEA HR 4410 FH

Een verborgen wereld. Een plek waar de festivalrealiteit vervaagde en dromen de overhand namen. IKEA DRÖMLAND op Lowlands was niet zomaar een brandactivatie—het was een betoverende ervaring die bezoekers meenam naar een andere dimensie. Dat vond ook de vakjury van de Live Entertainment Production Awards, waar de activatie de award voor Brand Activation of The Year 2024 won.

Midden in het festivalgeweld ontdekten bezoekers een onverwachte oase. Een plek waar je kon ontsnappen aan de drukte, wegzakken in zachte zitmeubels en je creativiteit de vrije loop kon laten. DRÖMLAND was een uitnodiging om groots te dromen, een wereld waarin niets te gek was en waar je festivalbeleving werd omgetoverd tot een speelse, inspirerende ervaring.

Deze unieke activatie werd bekroond met de Live Entertainment Production Award (LEPA)—een erkenning voor hoe IKEA en MOJO Brand Partnerships samen grenzen verlegden op het gebied van merkbeleving. DRÖMLAND was niet alleen een plek, maar een ervaring die Lowlands-bezoekers bijbleef en online een enorme buzz creëerde.