CM.COM OP LOWLANDS

Mobiel drankjes bestellen en betalen
Lowlands 2019 Nr006 Jeroenroest Hquitsnedevervaagd

31.10.2019

Lowlands en partner CM.com, specialist in Conversational Commerce, brengen technologie en festival samen. Festivalbezoekers konden door de samenwerking gemakkelijk mobiel drankjes bestellen en betalen. 

Eric van Eerdenburg, directeur van Lowlands, legt uit: “CM.com brengt het betaalgemak naar onze app en daarmee dus rechtstreeks naar de bezoekers. Geen rijen bij de muntkassa’s, maar bestellen waar je wil en wanneer je wil, en vervolgens met de QR-code de bestelling ophalen. Relaxter wordt het bijna niet voor het publiek, maar ook voor ons als organisator.” 

Lees hieronder enkele fragmenten uit het gesprek met Marieke Saan, Corporate Brand Manager van CM.com en Gilbert Gooijers, Managing director van CM.com.

“Het was een zeer succesvolle samenwerking. Ook al komen we uit verschillende werelden (techniek vs. festivals), de relatie was gebaseerd op wederzijds vertrouwen, een duidelijke rolverdeling en no-nonsense communicatie. Er was totaal geen clash of cultures! Ons doel was om meer naamsbekendheid te generen rond het merk CM.com en rondom onze propositie van Conversational Commerce voor bedrijven wereldwijd. Dit is zeker behaald."

Lees het interview
Lowlands 2019 Nr005 Jeroenroest Hq

CM.com ziet het als hun opdracht om mensen te voorzien van slimme oplossingen die hen in staat stellen om wereldwijd met behulp van mobiele technologie te communiceren, interacteren en betalingen te verrichten. Via welk kanaal of welk device dan ook. "We zien het als ons doel om wereldwijd de klantreis moderner en makkelijker maken, om uiteindelijk het leven van mensen mooier, makkelijker, leuker of veiliger te maken.”

"De Lowlands organisatie weet exact hoe hun gebruiker denkt en handelt. Wij konden dit vertalen naar wat dan nodig is in de techniek. We waren allebei heel doelgericht en dat is de sleutel tot succes. Mobile Order heeft zich voor Lowlands in technische zin bewezen. De eerste resultaten waren boven verwachting. Dat komt door het aantal unieke gebruikers, maar vooral door het aantal herhaalaankopen dat zij doen. Als een festivalganger eenmaal muntloos via de app betaalt, blijft hij dat doen."

Lowlands 2019 Nr003 Jeroenroest Hq

Team Brand Partnerships

Team Brand Partnerships

Benieuwd naar welke mogelijkheden er zijn voor een activatie van jouw bedrijf op Lowlands? Neem dan contact met ons op.

Mail ons!