7Fest
Wat begon als een festival is uitgegroeid tot een begrip. 7Fest is een plek waar muziek, cultuur en mensen samenkomen, maar ook waar dromen werkelijkheid worden. In 2025 verhuist 7Fest naar het Malieveld in Den Haag, een locatie die ruimte biedt voor een nog grotere ervaring. Meer artiesten, meer beleving, dezelfde energie. Dit is 7Fest.
Kijk
Koop kaarten
zaterdag 19 juli 2025 Malieveld — Den Haag 12:00 Koop kaarten
7Fest
Aanvang: 12:00
WAT ZIJN MOBIELE TICKETS?
Mobiele (Mobile Only)Tickets zijn tickets die direct zijn gekoppeld aan jouw Ticketmaster-account. Als je voor meer mensen tickets in jouw account hebt, dan moet je tegelijk naar binnen. Bij de ingang scannen we vanaf jouw telefoon dan alle tickets tegelijk. Als samen naar binnen gaan niet mogelijk is, kun je de tickets alleen binnen je Ticketmaster Account via de Ticketmaster app of de website overdragen. Hoe dat in zijn werk gaat, lees je op https://www.ticketmaster.nl/feature/mobiele-tickets.
Geprinte tickets of screenshots van tickets geven geen recht op toegang. Enkel de bewegende weergave zoals in de TM app of in je Ticketmaster Account op de website geeft recht op toegang tot het evenement.
De kaartverkoop, afhandeling en verwerking is in handen van Ticketmaster. Een betrouwbare partner met een belangrijke taak. Als je al een account hebt bij Ticketmaster, dan log je tijdens het bestelproces in met deze inloggegevens. Heb je nog geen account? Dan kun je tijdens het bestelproces een account aanmaken.
De uitgebreide handleiding over het bestellen van kaarten lees je op mojo.nl/bestellen
Het is ook mogelijk om telefonisch kaarten te bestellen via het Ticketmaster callcenter op 0900 - 300 1250 (60 cpm).
Gaat er iets niet goed of heb je gewoon een vraag over jouw kaarten of de kaartverkoop in het algemeen? Kijk dan op de website van Ticketmaster bij Klantenservice. De meest gestelde vragen worden hier beantwoord. Via deze pagina kan je ook direct contact opnemen met een van de medewerkers van de Ticketmaster helpdesk.
SERVICEKOSTEN
De kaartprijs is inclusief servicekosten. Van het bedrag worden alle bijkomende kosten rondom het ticket betaald, dus onder andere de helpdesk, backoffice, datacommunicatie, toegangscontrole, mensen die de voorstellingen in het ticketingsysteem invoeren en de scanapparatuur.
Deel deze pagina